Czas operacyjny: 1 godzina.
1. Najpierw odkręcamy dwie śruby dolnej osłony kolumny kierowniczej.
2. Odciągamy dolną osłonę kolumny kierowniczej.
Osłona nam opada, ale nie odpada. Dzięki temu mamy dostęp do czterech dodatkowych śrub.
Górna śruba jest od osłony. Przy odkręcaniu należy manewrować manetkami kierunkowskazów i wycieraczek, bo inaczej nie da rady. |
3. Odkręcamy po dwie śruby z każdej strony (z każdej strony jedna śruba jest od osłony zegarów, a druga od samych liczników), a potem dwie górne śruby mocowania osłony zegarów.
4. Zdejmujemy górną plastikową osłonę kolumny - to ta na samej górze na zatrzaski. Jak jej nie wyjmiemy, będzie przeszkadzać przy wyjmowaniu osłony. Ta osłona jest widoczna na przed ostatnim zdjęciu.
5. Teraz wyciągamy osłonę. Zaczynamy ciągnąć od naszej lewej do siebie. A potem uwalniamy z zaczepu prawą stronę.
6. Teraz wyciągamy zegary. Jedyne co trzeba jeszcze zrobić, to odgiąć do góry blokadę - znajduje się na górze całej części - i ciągniemy zegary do przodu.
Tak, ten metalowy cyngiel u góry to ta blokada. |
Lub ciągniemy do przodu od dołu i nic nie trzeba odginać.
Ciągniemy do kierownicy, odginamy do góry w lewo i odłączamy wiązkę zasilania. Wiązka jest na zatrzasku - trzeba delikatnie odgiąć zatrzask i wyjmujemy cały wtyk.
UWAGA!!!
1. Po wyjęciu zasilania, licznik przebiegu bieżącego resetuje się. Jedynie licznik ogólnego przebiegu jest ten sam.
2. Można też zdemontować wszystkie plastiki kolumny kierowniczej jak ktoś woli, ale tak jest mniej roboty.
W tym poście jest jak demontować plastiki kolumny kierowniczej.
W tym poście jest jak demontować plastiki kolumny kierowniczej.
Montaż jak zwykle odwrotnie do demontażu.
Gdzie znajdują sie dwie śruby dolnej osłony kolumny kierowniczej.
OdpowiedzUsuńFacho i przekazano prostym jezykiem, polecam
OdpowiedzUsuńSuper, dziękuję i pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń