środa, 6 marca 2013

Minusy autka

Krótko:
- słaby moment obrotowy :]
- bardzo wolna jedynka i dwójka i przez to długo się rozpędza (chociaż nie lubię pędzić na złamanie karku)
- dość głośno przy 120km/h
- pedał gazu jest zbyt blisko prawej ścianki - jak dla mnie za ciasno
- spalanie nie jest niskie (chociaż ja jeżdżę na LPG i wiadomo, że więcej będzie palił) - najlepszy mój wynik jak na razie to 8,7 l/100km, ale jeżdżę w 50% po mieście (podaję spalanie LPG). Najlepsze, że taki wynik uzyskałem przy sporych mrozach w grudniu :)

Ale i tak ją lubię. Fajna jest.

10 komentarzy:

  1. Martwe pole widzenia po lewej stronie. Przeszkadza gruby podwójny słupek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te słupki faktycznie czasem wkurzają, ale da się z tym żyć.

      Usuń
  2. Nie wiem co producent zrobil, ze uzyskal 5,5l na trasie? Moj przy predkosci do 110km/h bierze ok 8l. Sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Mój 1.6 automat w mieście pali 10,5l Pb

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 lpg na trasie benzyny około 9 po mieście spokojnie 11 . Silnik 1.6 16v

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo za i przeciw to bardzo udany samochod, najmniej awaryjny że wszystkich co miałem (1.6 on 100KM). Zawieszenie super, spalanie koło 9, brak mocy na autostradzie, smok paliwowy przy 140, pozdrawiam właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego tak dużo palą. Moja Mery- 2008 r. Z16XEP średnio w miecie i na autostradzie przy prędkości 150 i komplet w samochodzie i bagażniku ok.8/100 a w trasie 7.2, ale nie żałuje pedału gazu. Raz kiedyś gdy jechałem sam udało mi się uzyskać 6,5/100 ale paliwo ze stacji z zielonym kółeczkiem(drożej mają, ale warto) Uważam, że nie jest źle biorąc pod uwagę wagę i bryłę auta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na gazie Landi Renzo przy spokojnej jeździe (100-110 km/h) 8 l.

    OdpowiedzUsuń
  9. A moja meri 1,6 z 2008r na trasie śr.110-120 pali 6,2 /testuje już od trzech m-cy

    OdpowiedzUsuń