piątek, 14 czerwca 2013

Problem z elektrycznymi szybami po odpięciu i podpięciu ponownym akumulatora

Musiałem jak zwykle odłączyć akumulator żeby wymienić żarówkę h1 no i szyby się popsuły. Po zamknięciu pilotem auta nie domykała mi się szyba kierowcy i pasażerów z tyłu.

To znalazłem na dixi car:
Po wymianie akumulatora nie zamykają się szyby po wyjściu z samochodu za pomocą pilota. Przed wymianą wszystko odbywało się bez problemu.
Prosimy spróbować przytrzymywać wciśnięty przycisk sterowania szyb i w ten sposób otworzyć, a następniei zamkanąć szybę kierowcy/pasażera. Przysisk należy trzymać jeszcze przez chwilę po otwarciu/zamknięciu każdej z szyb az do cyknięcia w centralce sterującej szybami. Wtedy szyby zostaną zaprogramowane.



DZIAŁA !!!

3 komentarze:

  1. Potrzebuję opis wymontowania i naprawy stacyjki bo zaczyna się zacinać. Może jest gdzieś w sieci bo nie udało i się znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie warto taki samochód oddać po skrzydła Auto Szyby Karad www.autoszybykarad.pl/" - wymieniłem szybę i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie. Chwile potrwa, komputer pomyśli i przy 3 może 4 uruchomieniu wszystko wróci do normy. Też pierwszy raz się przestraszyłem, teraz wiem co kaman.

    OdpowiedzUsuń