środa, 14 października 2015

Cieknie spod korka oleju

Jeżeli spod korka oleju wycieka olej podczas jazdy, to czas na wymianę gumy (oringu) korka oleju. Miałem zaolejony spory kawałek osłony plus wokół korka mokro. Po zmianie sucho.
Kosztowało mnie to ok. 10 zł (oring+przesyłka).  Kupiłem w sieci, bo nie będę jeździł za małą gumką i zużywał paliwa wartego więcej niż ta gumka.
Operacja jest prosta i trwa 5 minut.

Zaznaczyłem gdzie się znajduje gumowy oring.


Podważamy i zdejmujemy.
Zakładamy nowy oring.
Jak widać żadnych wycieków.
Wcześniej byłoby mokro wokół korka.



3 komentarze:

  1. W serwisie Opla zapłaciłem 6 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim musisz wymienić oring gumowy https://powerrubber.com/kat/oringi-gumowe/ na nowy bo inaczej będzie ciekło cały czas. W takim wypadku jest to bardzo prosty i szybki zabieg, który można wykonać dosłownie w ciągu kilku minut.

    OdpowiedzUsuń